Готельний клінінг

Клініговая компанія, є субпідрядною, оскільки готельний бізнес побудований якраз на благополучному задоволенні потреб третіх осіб.

Що б добитися бажаного результату прибирання холів, готелів та номерів, прибирання повинно проводитися з максимальним урахуванням інтересів клієнтів. Що б не доставляти клопоту постійним мешканцям, потрібно проводити прибирання швидко, чітко розділяти площі по локальних секторах, а також намагатися якомога менше шуміти.

Істотно можуть допомогти наявність таких захисних знінних покриттів, як килимові доріжки, покривала на ліжках, чохли на меблях. Швидка заміна брудних захисних покриттів на чисті допомагає ефективно проводити прибирання.

Для того щоб менше шуміти під час прибирання, обирайте більш безшумну техніку, таким чином ви уникнете скарг клієнтів. Пилосос допоможе заощадити час своєю можливістю проводити одночасно вологе й сухе чищення.

Ще одним важливим сектором є чищення скляних поверхонь. Заощадити час і гроші допоможе регулярне протирання скла при загальному прибиранні номерів, а також така процедура запобігає виникненню додаткових забруднень. Оскільки прозорість вікон є частиною успішного обслуговування клієнтів.