Прибирання в супермаркетах

 

Супермаркет — це, в першу чергу, величезний магазин продуктів. Саме з полиць і прилавків супермаркетів і гіпермаркетів їжа потрапляє на столи і в холодильники споживачів. Яким же повинен бути «будинок їжі», щоб, наприклад, мама не боялася купити в ньому фрукти для своєї дитини?

Головна умова — це чистота. Довіру покупців легко завоювати , якщо все, до чого вони будуть торкатися в магазині, буде чистим і охайним, особливо це стосується полиць, а також поверхонь, де продаються продукти харчування.

У супермаркеті повинна підтримуватися чистота та гігієна, поверхні повинні виблискувати, не повинно бути жодних сторонніх запахів, цвілі, комах.

Утримувати самостійно в чистоті велике приміщення, яке відвідує безперервний потік людей, дуже складно. Для цього необхідно утримувати повноцінну службу клінінгу, яка працюватиме фактично 24 години на добу. Однак, в такому випадку, необхідно набирати співробітників, які будуть працювати в 2 зміни. А ще — питання заміни співробітників, які захворіли, закупівля і зберігання миючих засобів, і безліч інших питань , результатом вирішення яких стане чистота в магазині. Всі ці питання професійно і швидко вирішить спеціалізована клінінгова компанія.

Впродовж дня кілька співробітників або кілька десятків співробітників (залежно від розміру магазину) повинні постійно прибирати в приміщенні, так як люди, заходячи з вулиці, заносять на взутті бруд і пил. Тому підлогу потрібно мити кілька разів на день. Крім того, потрібно враховувати погодні умови: у снігову або дощову погоду прибирання повинно бути більш інтенсивним і частим. Також у разі непередбачених ситуацій (відвідувачі або працівники торгового залу розбили або розсипали щось, закінчилася акція і потрібно терміново підмести вимити підлогу і т.д.) потрібен клінер на підхваті , який оперативно збере сміття і вимиє забруднені поверхні .

Навряд чи клієнтам сподобається пил на прилавках , тому щодня потрібно протирати поверхні всіх вітрин і прилавків. Крім того , всі скляні і металеві поверхні регулярно потрібно полірувати до блиску. Особливу увагу потрібно приділяти входу : двері , килимки та сходинки біля входу повинні бути чистими і безпечними ; повинна проводитися регулярна заміна брудопоглинаючих килимів при вході.

Крім тих приміщень, які доступні відвідувачам магазину або торгового центру, складські, виробничі і технічні приміщення також повинні підтримуватися в чистоті на вищому рівні. Тому там також повинні проводитися прибирання.

Але щоденної підтримуючої прибирання недостатньо. Необхідно проводити якісну генеральне прибирання, яке допоможе запобігти появі запахів на упаковці товарів на складі, вимити кухню, вчасно подбати про видалення шкідників і гризунів, провітрити приміщення, помити вентиляційні решітки і т.д. Рекомендована частота проведення генерального прибирання — 1 тиждень. За цей час оптимально можливо усунути забруднення, джерела псування товару і сторонніх запахів, щоб забезпечити завжди презентабельний вигляд товару на полицях. Найчастіше генеральне прибирання в магазинах і супермаркетах проводиться вночі, коли магазин не працює або ж кількість відвідувачів мінімальне.

Досить важливо систематично проводити генеральне прибирання торговельних залів: вичищати всі підлогові покриття, проводити дезінфекцію, видаляти бруд з важкодоступних місць, мити вікна і стіни. Генеральне прибирання, яке проводиться з чіткою періодичністю, не тільки допоможе утримувати приміщення і торгові зали в чистоті, але і відсуне термін проведення ремонтних робіт. Оскільки поверхні, що перебувають в чистоті, служать набагато довше і вимагають ремонту і заміни набагато рідше.

Ще одним видом клінінгових послуг є разові роботи, які проводяться зазвичай на початку сезону, або в міру необхідності:

— Висотні роботи та промисловий альпінізм;

— Хімчистка килимових покриттів та лінолеуму;

— Миття вікон, фасадів та вітрин;

— Дезінфекція, дератизація та ін.

У разі, якщо магазин тільки буде відкриватися, ще одним видом прибирання, необхідного для супермаркету, є прибирання після будівництва. Прибирання після будівництва в супермаркеті дозволяє привести стіни, вікна, стелі, підлоги і поверхні торгового обладнання в абсолютний порядок, щоб не залишилося ніяких слідів від будівельних матеріалів і специфічних запахів.

Саме на етапі відкриття магазину важливо прорахувати необхідність щоденного прибирання і генерального прибирання, вибравши відповідну клінінгову компанію в якості підрядника. Це дозволить Вам зосередитися на безпосередньому веденні бізнесу, а не на питаннях брудних вікон або підлог .

Клінінгова компанія «ДЕН» надає послуги з усіх видів прибирання супермаркетів. У нашому арсеналі — досвід роботи з окремими супермаркетами, мережами супермаркетів по всій Україні і гіпермаркетами. Наші співробітники знають, як, і вміють поводитися з дорогим торговим обладнанням, мають необхідні миючі засоби та навички роботи, які дозволять реалізовувати швидке та ефективне прибирання під час роботи магазину, а також у нічний час, під час проведення генерального прибирання.

У клінінгової компанії «ДЕН» сформоване розуміння, що сьогодні кожен клієнт потребує кваліфікавонаго надання послуг, починаючи від якісно виконаних робіт і закінчуючи можливістю домовитися про терміни і форми оплати. Звернувшись до нас, Ви відчуєте, що таке — турбота про клієнта і справжній професіоналізм. Ви можете замовити зворотний дзвінок, і наш менеджер передзвонить Вам у зручний для Вас час.

Ваша клінінгова компанія « ДЕН ».