Атестація

 

Головним ресурсом клінінгової компанії «ДЕН» є персонал, саме від професіоналізму та рівня кваліфікації якого залежить наш успіх. Тому ми робимо все можливе, щоб розвивати і вдосконалювати навички і знання наших співробітників. Для цього, ми систематично проводимо навчальні тренінги та семінари, на яких провідні фахівці нашої компанії діляться своїми знаннями та досвідом з менеджерами об’єктів.

Але будь-який процес навчання вимагає зворотного зв’язку та контролю. Саме тому ми розробили систему атестації наших співробітників. Після проведення навчання, наші менеджери мали деякий запас часу, щоб більш детально вивчити пройдений матеріал і навчитися застосовувати його на практиці. А 22 березня 2013 року ми провели спеціальний контроль знань — атестацію. Була створена спеціальна комісія, до складу якої входило керівництво компанії.

Важливою мотивацією у підготовці до іспитів стало нагородження кращих менеджерів. 3 співробітника, чиї знання комісія оцінила, як найвищі, отримають нагороди на наступній навчальній конференції, яка пройде в середині травня 2013 року. У число менеджерів, які отримали найвищий бал за результатами атестації, увійшли:

1 місце — Хведчук О.А. з середнім балом «5 +»;
2 місце — Уманцев А.О. — Середній бал «5»;
3 місце — Петренко І.В., середній бал «4,9».

Ще 7 менеджерів, які показали високий рівень знань в області клінінгу під час атестації, також будуть нагороджені на травневій конференції: Лагошін В.А., Лисенко О.Г., Самусенко В.Г., Ванда В.В., Бондаренко С. Ю., Данилова О.В., Брилева А.С.
Для тих співробітників, які не змогли якісно підготуватися до іспиту, надано можливість перездати атестацію 22 квітня, рівно через місяць після проходження атестації. Повторна атестація дасть можливість більш ретельно підготуватися і приділити увагу найскладнішим темам.

Результати проведеної атестації показали керівництву реальну та об’єктивну картину знань співробітників компанії. За підсумками атестації, було прийнято рішення провести внутрішнє практичне навчання для менеджерів відділу розвитку на об’єктах (заводі «Roshen» і в універмазі «Україна»). Завдяки цьому, співробітники офісу зможуть побачити практичну сторону роботи компанії та отримати практичні навички роботи на різних видах об’єктів.

Також, для співробітників відділу розвитку буде організовано тренінг з технік продажів і успішного завершення операцій, а для всіх менеджерів компанії буде організовано семінар з роботи з існуючими клієнтами, в рамках навчальної конференції у травні.

Клінінгова компанія «ДЕН» планує регулярно проводити навчальні заходи, тому у травні 2013 року ми проведемо навчальну конференцію на тему «Інновації в клінінговій галузі».

Навчаючи і перевіряючи рівень теоретичних знань і практичних навичок наших співробітників, ми можемо гарантувати своїм клієнтам високу якість надання послуг, а також сприяємо сталому розвитку компанії «ДЕН».