Підвищуємо кваліфікацію наших співробітників

 

Головний ресурс клінінгової компанії «ДЕН» — наші співробітники. Ми знаємо, що наш персонал — це професіонали та фахівці у галузі клінінгу. Ми цінуємо кожного нашого співробітника, намагаючись створити для нього максимально комфортні умови для розвитку і самореалізації. Тому в рамках нашої Програми розвитку персоналу, ми займаємося навчанням наших співробітників.

Компанія «ДЕН» регулярно проводить внутрішні тренінги та майстер-класи для свого персоналу, щоб наші співробітники могли отримати нову інформацію від спікерів, а також обмінятися досвідом між собою. Але крім цього, керівництво компанії завжди готове інвестувати у знання співробітників, тому персонал центрального офісу регулярно відвідує різні тренінги і семінари не тільки у компанії.

Останнім серед навчальних заходів, яке відвідали наші співробітники, був бізнес-тренінг «Технології ефективних продажів». Двоє співробітників відділу розвитку взяли участь у цьому тренінгу. Організатором і тренером була Вікторія Березіна, відомий бізнес-тренер, консультант з управління персоналом і коуч.

На дводенному тренінгу наші співробітники мали можливість не тільки отримати нові теоретичні знання, але і спробувати застосувати їх на практичних заняттях. Інтерактивний підхід до викладу матеріалу сприяв його легкому засвоєнню, до того ж, нові навички відкривалися в процесі гри, що зробило тренінг більш емоційно насиченим.

Після тренінгу наші співробітники повернулися в офіс натхненні, ділилися з колегами цікавими фактами і ноу-хау. Ну і звичайно, з ентузіазмом підійшли до практичної реалізації нових навичок. Засвоєнні тактики, прийоми, навіть хитрощі, вони тепер зможуть застосовувати у своїй роботі.

Ми дуже раді, що наші співробітники розвиваються самі, завдяки чому, розвивається і наша компанія. Надалі, ми будемо продовжувати практику відвідування нашим персоналом навчальних заходів для того, щоб в нашому колективі працювали найефективніші співробітники!