Ольга Фреймут оцінила роботу нашої компанії на «відмінно»

Влітку в українських ЗМІ з’явилося повідомлення про те, що підприємство «Укрзалізниця» запрошує відому захисницю прав споживачів Ольгу Фреймут перевірити поїзда «Інтерсіті +». Ольга погодилася проінспектувати роботу потягу, проте дату свого візиту не повідомила.

Інспектор Фреймут

Інспектор Фреймут

19 листопада 2014 року на телеекрани нашої країни вийшов 12-й випуск програми «Інспектор Фреймут», в якому відома ведуча провела неупереджену інспекцію одного з нових поїздів «Укрзалізниці», що курсує за маршрутом Київ-Харків.

Для персоналу, який обслуговує поїзд, візит Ольги Фреймут став повною несподіванкою. Ретельній перевірці було піддано практично весь рухомий склад: ведуча перевірила зручність крісел у вагоні першого класу, якість пропонованої кави і навіть чистоту рук обслуговуючого персоналу.

Харчування, запропоноване на борту поїзда мандрівникам, піддалося досить-таки жорсткій критиці з боку перевіряючої.

Єдине, що отримало високу оцінку Ольги Фреймут – це стан чистоти у всьому поїзді, за яку несе відповідальність наша компанія. Разом зі співробітником компанії «ДЕН» інспектор Фреймут перевірила стан санвузла у вагоні поїзда і була приємно вражена, побачивши виблискуючі чистотою раковину, диспенсер з рідким милом і дзеркало.

Підводячи підсумки в кінці сюжету, Ольга зазначила, що в поїзді регулярно замінюються підголівники і проводиться прибирання санвузла, тому претензій до чистоти поїзда у неї немає.