Управління якістю
Важливою перевагою клінінгової компанія «ДЕН» є її готовність відповідати за якість виконання своїх робіт. Головні орієнтири у наданні послуг — кращі європейські практики. Саме тому компанія «ДЕН» одна з перших пройшла сертифікацію на відповідність міжнародному стандарту ISO 9001:2000 «Система управління якістю».
Надалі, багаторічний досвід роботи, а також велика кількість клієнтів з різних сфер бізнесу сприяли виробленню власної системи оцінки якості надаваних послуг.
У компанії функціонує внутрішній підрозділ контролю якості, що забезпечує аудит та оцінку основних технічних і організаційних процесів:
• Якість результату роботи;
• Якість використання обладнання, інвентарю, миючих засобів;
• Технічна безпека та охорона праці;
• Комплектність, пунктуальність клінінг-менеджерів;
• Культура співробітників служби клінінгу.
Якість послуг клінінгу залежить від рівня підготовки і навичок співробітників сервісних служб. З метою забезпечення високої технологічності процесу роботи в компанії «ДЕН» налагоджена система відповідного навчання та інструктажу.
Досягнутий рівень відповідальності перед клієнтами дозволяє нам займати топові позиції в рейтингах клінінгових компаній. Серед них Національний рейтинг торгово-промислової палати.
Клінінгова компанія ДЕН високо цінує повагу та визнання своїх клієнтів, а якісне виконання своїх послуг є міцною основою для довгострокових партнерських відносин.