Управління якістю

Важливою перевагою клінінгової компанія «ДЕН» є її готовність відповідати за якість виконання своїх робіт. Головні орієнтири у наданні послуг — кращі європейські практики. Саме тому компанія «ДЕН» одна з перших пройшла сертифікацію на відповідність міжнародному стандарту ISO 9001:2000 «Система управління якістю».

Надалі, багаторічний досвід роботи, а також велика кількість клієнтів з різних сфер бізнесу сприяли виробленню власної системи оцінки якості надаваних послуг.

У компанії функціонує внутрішній підрозділ контролю якості, що забезпечує аудит та оцінку основних технічних і організаційних процесів:

• Якість результату роботи;

• Якість використання обладнання, інвентарю, миючих засобів;

• Технічна безпека та охорона праці;

• Комплектність, пунктуальність клінінг-менеджерів;

• Культура співробітників служби клінінгу.

Якість послуг клінінгу залежить від рівня підготовки і навичок співробітників сервісних служб. З метою забезпечення високої технологічності процесу роботи в компанії «ДЕН» налагоджена система відповідного навчання та інструктажу.

Досягнутий рівень відповідальності перед клієнтами дозволяє нам займати топові позиції в рейтингах клінінгових компаній. Серед них Національний рейтинг торгово-промислової палати.

Клінінгова компанія ДЕН високо цінує повагу та визнання своїх клієнтів, а якісне виконання своїх послуг є міцною основою для довгострокових партнерських відносин.